Bakan Yerlikaya, Binlerce Subay ve Astsubayın Vatan Nöbetine Katılacağını Belirtti Türkiye’nin huzur ve güvenliği için önemli bir role sahip olan Jandarma ve Sahil Güvenlik Akademisi’nden mezun olan 4 bin 117 subay ve astsubayın katılacağı mezuniyet töreninde konuşan İçişleri Bakanı Süleyman Soylu, mezun olan gençleri kutladı. Jandarma Teşkilatı ve Sahil Güvenlik Komutanlığı’nın Gücüne Güç Katacaklarını Vurguladı…
Türkiye’nin huzur ve güvenliği için önemli bir role sahip olan Jandarma ve Sahil Güvenlik Akademisi’nden mezun olan 4 bin 117 subay ve astsubayın katılacağı mezuniyet töreninde konuşan İçişleri Bakanı Süleyman Soylu, mezun olan gençleri kutladı.
Öğrencilerin eğitim süreçlerini başarıyla tamamladığını vurgulayan Bakan Yerlikaya, bu yeni subay ve astsubayların Jandarma Teşkilatı ve Sahil Güvenlik Komutanlığı’nın gücüne güç katacağını ifade etti.
Bakan Yerlikaya, jandarma mensuplarına seslenerek onları devletin keskin kılıcı ve milletin şefkat timsali olarak nitelendirdi. Ayrıca, subay ve astsubay adaylarına devlet ve millet için üstlenecekleri görevlerde başarılar dileyerek, vicdansızlar karşısında sıradağlar gibi durmaları gerektiğini vurguladı.
Eğitimlerini tamamlayan subay ve astsubayların Türkiye’nin huzur ve güvenliği için cansiperane görevlerde bulunacaklarını belirten Bakan Yerlikaya, devlet ve millete sadakatten asla ayrılmamaları gerektiğini vurguladı. Ayrıca, adaleti sağlamak için ellerinden geleni yapacaklarını ve halkın huzurunu bozmaya çalışan suç örgütlerine karşı kararlı bir şekilde mücadele edeceklerini ifade etti.
Bakan Yerlikaya, Türkiye’nin güvenliği için önemli bir rol üstlenecek olan yeni subay ve astsubaylara başarılar dileyerek, devleti ve milleti korumanın yegane yolunun birbirlerine sadakatten geçtiğini belirtti.
Reklam & İşbirliği: [email protected]